Pages

Wednesday, June 22, 2011

gua dan dunia bloging


gua dah lama dah sebenarnya nak buat blog peribadi ni, nawaitu untuk gua melahirkan blog sendiri ni sudah lama terpendam dalam otak gua tapi mungkin disebabkan kerana mengejar kehidupan di dunia alam fana ini niat gua untuk membuat atau dengan kata yang lain mewujudkan blog sendiri ni terkubur dengan keghairahan untuk mengejar dunia yang penuh dengan tipu daya serta muslihat yang dapat membuatkan kita hanyut pukul oleh ombak kemodenan pada mutahir ini.....perrggghh...apa gua dop mengarut nih.....;.jadi pada hari ini ,disaksikan laptop cabuk yang dibeli dari member gua dengan bayar ansuran sebayak empat kali(maklumlah orang miskin katakan) gua gagahkan jugak keringat untuk menekan butang-butang keyboard untuk membuat entri pertama ni berbekalkan buah fikiran yang tak berapa matang serta menjadi ini( kalu tak mula langkah pertama entah bila la blog ni nak berfungsi kan...kan...kan). tak tau lah macam mana pada malam ni boleh hidayah pulak untuk membuat entri pertama(blog ni dah lama buat tp tak update je) mungkin kerana mood untuk berbloging sudah sampai dengan selamatnya setelah berbulan-bulan terkandas dalam perjalanan dek kerana selalu memperajakan mood malas gua yang tergila amat sangat sekali mungkin(senyum nipis)......maka dengan ini setelah mendapat izin daripada mereka yang berkaitan mungkin ya atau tidak gua merasmikan blog gua dengan lafaz Bismillahirohmanirohim dengan rasminya wujud dalam alam bloging.....jadi tunggulah entri seturusnya dari gua........

No comments:

Post a Comment